Sunday, February 13, 2011

UJANG

Alkisah smalam,Bf aku ni ajak teman die pi Lowyat.. katanya nak tukar Cd Xbox! aku ikot la..jalan-jalan.. lagipun duk umah busan jugak.. hahhaha.. masa balik singgah kat ampang park..Masa tuh aku suh die belikan magazine! nak letak lam beg! kalo busan tunggu die pagi-pagi g keje. leh baca,,
Die belikan aku ujang! tapi ade dalam part ujang aku suka.
korang baca ni!

ALASAN PAKWE KORANG TAK NAK KAWEN DENGAN KORANG 

1.TAK CANTIK KONON
Kurang asam keping..kapel dah lapan tahun tapi bila ajak kawen alasannya dah tak cantik macam mula jumpa dulu.. memang dasar jantan mata keranjang.

2.DUIT TAK CUKUP
Macam mane nak cukup kalo tak pernah menyimpan.Dapat gaji je berjoli sakan, tambah aksesori kere kasik cantik.Awek makin tua.. makin berkedut..makin tak cantik(baca no 1 balik)
3.HUTANG BANYAK LAGI
balik-balik bagi alasan hutang belajar tak habes lagi, hutang kad kredit bertambah.Hutang memang tak pernah selesai.. makin menimbun adela..
4.ADIK-ADIK MASIH BERSEKOLAH LAGI
boleh diterima......nak buat cam mane..dah jadik anak lelaki sulong, maka kene la bertanggujawab kat keluarga.tapi tak kan nak tunggu semua adik-adik habis sekolah.alamak dah berkedut la baru dapat kawen.
5.EKONOMI TAK STABIL
apahal plak dengan masalah ekonomi.Ekonomi okey ke?tak okey ke? kalo korang kata okeyh..esok dah boleh kawen.

6.TAK BERANI CAKAP DENGAN BINI PERTAMA
Amboi, bercinta nak...pasang spare part nak!tapi bila ajak kawen kata tak bernai terus terang.ingat kita ni tunggul kayu tade hati dan perasaan.
7.BELUM SAMPAI SERU
jodoh tak sampai hapanya..dah kapel sampai lapan belas tuhn.. ni dah kira sampai jodohla.. nak seru jodoh macma mane lagi...




hahhahahha.. itu je yang die tulis.. terpaksa la aku taip satu2.. tapi bestla.. klaka... banyak bende klaka dalam ujang ni.. so nanti jangan lupa beli....


No comments:

Post a Comment