Thursday, February 3, 2011

MAXIS BEFORE RAYA BUAH LIMAU.

Semalam banyak sangat cerita nak aku tulis kat blog ni! Okeyh.. mcam ni.. semalam aku kene kerja kat maxis..macam biasa la datang pukul 8.30am, naik tingkat 12, tapi tade orang! Wakakakkaka.. awal sangat datang keje! Kol si shamira ni! Naseb die kata keje!hikhik….okeyh la….Si Tan ni(Kira macam supervisor) die macam berubah! Tak macam dulu.. sangat-sangat.. means bagi aku.. He better than before la.. dulu die macam aku tak berapa suka.. sebab cara die.. mayb after one of the worker ade “nasihat” dia.. tuh yang die okeyh..okeyh..

Hmmm, haa tengahari smalam waktu lunch aku pi timbang berat aku ni!adesh macam makin berat je!bila la nak kurus ni 68KG tanpa ragu2.. hahahhaha.. nak 50kg ni,dengan tinggi aku 165cm! hish! Macam mane ni! Hahhahaha.. Obsesses nak kurus! Gila…

Masuk office balik pukul 12.30tengahari, sambung buat keje! Haaa ni nak story bende yang tak berapa aku suka ni.. hahahha.. masa nak balik petang tuh si F* tegur aku..

“nuraini, lain kali jangan buat macam ni lagi”, aku buat tak endah je! Aku buat banyak kot harini.. then nak suruh aku buat macam-macam, pergi mampus la wei! Ko tuh bawah aku… dah la tak hormat aku! Kalo Farah ko panggil kakak, aku ni lagi  patot ko hormat la banggang! Tak puas hati btol la aku. Last-last aku cakap kat nasreen dengan die berdiri kat belakang

“akak tak suka F* sejak akak masuk keje kat sini”,selamba aku
“saya pun sama akak”, jawab nasreen..

Hahahhaha.. last-last gossip kami sampai tingkat 18 (security unit) sambung kat main floor then jalan sampai LRT! Hhahahahha.. memamg ramai yang tak suka die pun!aku ni tengah tahan je1 nanti dah kemuncak sabar aku tade.. aku mengamuk la!hahhahahah…

Okeyh! Setakat ini je story kerja kat opih tuh!bye-bye.

No comments:

Post a Comment