Tuesday, January 4, 2011

SELAMAT TAHUN BARU 2011

Selamat tahun 2011! wah selamat-selamat semuanya! lama tak update blog, tau2 dah 2011! azam baru! semua kene baru la, tahun ni juga insyaallah aku bakal grad dan konvo dengan jayanya!
Berbalik cerita pasal tahun baru ni, yang paling kelakarnye, nak tgu countdown ni, aku ade msg-msg ngan kawan lama aku ni! Wakakkaka.. sanggup.. pukul 11.30pm, aku mula memakai masker GARNIER yang baru beli tadik kat CAREFOUR! Wakakkaka.. konon2 nak bukak pukul 12.00am la kan(2011)..
Akhirnya terlaksana jugak! Kononya muka baru la lepas bukak masker aku! Wakakkaka.. tepat je jam 12.00am, haaaa! Bunyi firework la! Tapi aku terbaring atas tilam ni haa, layan je sound-sound yang aku pk kan dari KLCC, maklumlah rumah dekat jekan!
Malam tahun baru aku dengan housemate aku (KAK MAI) dia dalam bilik, maybe her still with laptop! Wakakkaka.. (I KNOW NOT ALL PROBLEM CAN SETTLE WITH THE BEST SOLUTION) , tabah ye akak!
Okeyhlah dah tade ape aku nak update! Itu sahaja, aku nak layan lagu SELENA ni,

lagipun aku masih dalam mood kecewa! Thanks to “ORANG TUA” sebab layan msg aku! Wakakkaka… tak sangka ade orang nak menyinggah blog aku ni!
Mak ayah, doakan yang baik2 semua untuk aini a.k.a anak sulung mak ni, semoga mendapat perkerjaan yang bagus-bagus dah boleh hantar mak ayah pi Haji..
AMIN

No comments:

Post a Comment