Tuesday, January 4, 2011

RAFTING DI SUNGAI SLIM RIVER - LEVEL 3

Bulan 12 harituh aku pi Rafting kat Sungai Slim, best woooo.. dapat naik bukit pi air terjun! tadela lama pun.. tapi kat sana kan banyak pacat gatal! die geget sume kaki-kaki manusia kat sana! wakakkakakaka.. tapi best la.. masa hari pertama jugak ade budak lemas! hikhik.. So aku blaja cam mane nak selamatkan bile dalam keadaan terdesak..

Bersama Mues ngan Kak siti!hikhik.. masa ni masih lagi di camp site.
Konon-konon tgh panaskan badan :D
Ini adalah acara merentas air dalam:D
Tara! aku dah sudah pun....
Ni pulak sessi menunggu kawan serta bergamba la kan..
hikhik,, gamba tuh perlu...
Finally sampai la kat air terjun! best wooooo!
Ni budak indonesia, nama die prima! wakakkaka.. masih menungguh awek die cross the river!
okeyh! saya cakap dah la.. saya nak berenang2 ke tepian.. wakkakakakkaka

Esoknya rafting la beb! best tuh! aku 1st team yang sampai bawah! best gileeeeeeeeeeee! aku rasa nak main lagi!hikhik.. tapi korang layan la pixx aku okeyeh!

bergamba dulu, hahahhaa... selalu bersama dengan ini kakak la.. nama die kak siti!
Meriah woooo! hikhikhik...
Okeyh! saya cakap! Ala masa ni nak terkencing plak! hahahahha.. tgh tgu turn ni!
Okeyh skunk start men rafting
Kalo nak tahu aku yang mane, aku adalah manusia yang memakai baju biru, duk 2nd depan after abang guard tuh! hikhik...
 Ni dah start dah! best!
 Ni la masa kemuncak rafting la, kene turun batu 8 kaki, sangkut ni...
 Comel-comel semua, duk lam tuh!
 Yehaaaaaaaaaaaaaaaaa! kedebush! turun.. sume orang cam tengok terkejut! wakakkakakak
 Ini left raft!
 Ini nak gerak ke end! kami 1st turun! wakakkaka.. aku exited.
 Ini masa yang turun dengan air yang laju!!!!!!!
 Ni nak turun ke bawha lagi!
wooooooooooooooooooooooooo! besh tuh!hahahhahhaha,ini gamba bawah masa aku men body surfing! besh gile, 2x kali aku buat!

Sonok sangat! pas tuh habesh! balik sudah!....
amek gamba dulu, ngan kak siti in da house! wakkakakakkaka.. mues nak je masuk pixx...
Sekian dulu untuk pixx main air! skunk nak say Gudbye plak! babai semua......Nanti jumpa lagi mayb rafting level 4!hikhik...





Note : Sorry la baru nak upload! wakkakakakkakakaka....

No comments:

Post a Comment