Sunday, January 30, 2011

MARAH + LAPAR

Tadik dalam pukul 5pm! aku dengan housemate aku pi carik makan,
lapar siot.. kat area KL ni.. hujan tak benti ag! dari aku bangun tidowh pagi tadi..
skunk ni tinggal aku berdua je dengan Desie..
okeyh...start slow2..

Kak Zaza - Keluar dengan adik die pi KLCC
Kak Mai & Yus - Berpasangan pergi rumah kawan Kak Mai, Kenduri Kawen.
Fairuz - Pergi Kerja

So the balance aku + Zura + Desie = Busan..
tangan aku duk menaip msg yang tak di reply..

Tapi dekat petang........tetiba

Zura - Keluar dengan BF die..

So aku dengan Desie je..Kami decide pi menapak kat mane2 cari makan.. Die nak makan goreng pisang, Actualy kami dari pagi tak makan.. sumpah.. aku isi perut dengan air susu je..
Bukan aku tak nak masak.. tapi rumah aku ni, peti ais baru rosak, So agak terbantut kami nak beli barang basah..So selalu memang makan luar..

Aku jalan sampai Cimb Bank... sebab tak banyak makanan.. Then aku dengan Desie menapak pi Giant kat area umah aku jugak.. dengan hujan, aku dah lencun dah.. tinggal aku nye sweater je yang tak basah..Desie dah memang short dah...
Hurm tetiba depan KOPITIAM, mamat SIAL mane bawak kete laju..BECHAK air tepi jalan kene aku.. habes basah.. CELAKA.. harap kete mahal.. tapi tak consider orang jalan kaki..
Lalu si Desie dengan marah die.. tunjuk tangan (simbol) F**K...
aku memang tak benti sumpah la kan.. kete tuh slow.. aku bole terima kalo die benti mintak maaaf, tapi memang cam celaka buat tak besalah..
aku pun blah.. malas nak amek tau dah...

Lepas dah jumpa semua balik dengan LENCUN aku ni.. macam nak kasik penampar dengan semua orang, buat hati panas je!

okeyh itu sahaja...

No comments:

Post a Comment