Monday, November 15, 2010

KISAH DI MMU

harini aku kat mmu,pagi2 gerak dari kl, maklumlah, harini ngan sok ade kelas, today kelas is SRI, sok plak DM.. sok harap2 la hari kames tade kelas, cuti la kan.. hikhik..macam kelakar je cuti tiap2 mgu, tapi tuh la..
raya haji ni aku tak balik,ade je kat kl ni.. raya ngan bf aku n my housemate la nampaknya!wakakak...
dak rumaah pun ramai tak balik.. biasala.. raya haji cuti satu hari kan..

leh la aku siapkan keje SRI, banyak jugak nak kene mengarang! macam tak caya je.. dah FYP, yang paling best nak grad! tuhje, nak beli rumaa kat kl ni.. hikhik....macam malas nak menyewa je..okok..cerita pasal kat mmu, tadik aku gerak lambat sket, sakit perut ar ni.. dah sampai mmu naseb baik lepas kelas, Mr Kong nak jumpa.. so aku leh consult aku punya.. Die kata OK.. then setel.. tapi sok tak tahu la macam mane kat kelas..wakakakkaka..

malas tol nak pi kelas dm.. lebey2 jumpa dengan lec ni..aku macam tak bersedia dengan FYP.. tapi kene gak ready..nyampah pun ade.. idea kosong ag ni.. macam mane ni,.skunk  pun dah tak leh cakap ape dah,tade idea dah ni.....................................















Masih jugak tade idea, setakat ini sajalah.tenkiu.

No comments:

Post a Comment