Sunday, November 14, 2010

KETUA YANG MELAMPAU

Terasa nak update banyak cite, tapi lupa kopy plak lam pendrive, dah menumpang pc orang kan...hahhahaha.. sebernarnya skunk ni macam bz sket.. kjee partime la.. rasa macam nak cri keje baru, yang tadela busan je duk kat opih..Keje skunk ni ok.. tapi busan, ade ternet tapi tak leh nak on9!tak leh nak baca paper.. sume ni kene tgu lunch! aaaaaargh..

Lagi satu supervisor kat situ tak besh! CINA pilih kasih, aku bukan nye rasis gile.. tapi memang pun.. arhg!tensen tgk muka die.. NAMA DIE TAN TIN TUN! wakakakka... bonggok je! pilih kasih gile.. hahahha.. bukan sorang dua aku denga cite pasal die.. Most of the worker kat situ la.. semua macam duk cerita pasal die.. Memang pun, harituh ade sorang worker tuh habes file die awal, kol 5.30pm die dah lepas balik.. tapi bile kawan aku (H) dan yang lain2 die tak bagi.. bonggok! wakakka.. banyak la stori pasal die ni..

Lagi satu assistant die dah tak datang, denga kata patah kaki men futsal! tuh pun sorang.. berlagak gile..!hish sama la 2 ekor tuh.. yang supervisor aku ni, bile cik kecik(CINA) tuh masuk keje, nampak gile die terhegeh duk kaco pempuan tuh!waakkakak.. sampai pempuan tuh tak buat keje sangat,, dah duk ajak borak je! wooo.. sunguh tak adil!

Lagi satu part, bile senior bukak FB okeyh je.. kalo budak2 ni, mapus kene kaw2 punya.. TAN TIN  TUN ni buat aku nyampah.. ko tuh takat SPM je.. tak payah la nak berlagak gile babi! argh! kalo la Hukum bunuh tuh harus dah lama aku bunuh orang macam die! SELFISH sangat wei!Okeyh stakat ni jela, nanti nak update pasal lain plak.. nyampah dah waa ni..


NOTE : sambil2 cari kerja baru....

No comments:

Post a Comment