Tuesday, November 2, 2010

BILA FINAL YEAR PROJECT KATA "MULA"

hello,
hikhik... pagi2 aku dah uploadad blog... hmmm.. actually kan ni baru je week 3! tapi kerja dah menimbun, nak buat macam mane..penting tau,, mgu ni kalo tade pape halangan aku nak balik kelantan.. insyaallah rabu ni.. bukan ape weh.. sebab raya haji aku rasa mayb aku tak balik..cuti satu hari je kot..

berbalik pada cerita fyp aku.. Ok digital  media 1st! aku last week 1st time consult ngan kok yong n Forest : aku dah ready dengan 5 idea : kot2 kene reject kan, sediakan payung sebelum hujan..wakakakkaka..dah la selasa petang tuh aku kat kl, ade app.. last2 kames patot keje aku dah kene ponteng sebab aku nak consult.hmmm...beratur punya lama.. aku orang terakhir consult..then lepas tuh aku pun kemukakan idea bernas aku ni :

1)buat THE MAPS - actually ni continue multii touch screen aku masa intern.
2)buat Animation Wall
3)The power of Sound - Pakai Touch Screen
4)ErL sensor
5)Sound of SMS

hahahhaha, macam biasa la.. memang kene reject, tapi 2 je.. no 4 n 5, naseb baik wei.. tapi untuk project die suruh buat yang no 2! peh kelam kabut balik bilik, salin semula yang ade kat latop then print.. lega.. after dapat sign die yang gedabak besar.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Okeyh beralih arah untuk design research, smalam aku sampai lambat, memang aku tak pi kelas pun, sebab aku memang nak consult je, skali nama aku naik, kene pukul 12.45.. kelam kabut la aku balik bilik si FRAH ni, cari idea...wakakakkaa.. naseb la si reena ni tolong.. aku pun pi la dengan semangat.. skali dorang memang tak ikot turn pun.. aku lagi skali  orang paling last.. OMG bayangkan aku pi pukul 12.. 2.30 baru dapat turn.. hahahhahaha gileeeeeeeeeeee wei.. dah plak die cakap aku orang last.. adesh.. sabar jela.. lalu aku kemukakan tajuk untuk thesis aku...

A STUDY OF THE FUTURE OF ART MEDIUM IN DIGITAL TO COMPARE THE CONVENTIONALS.

dia pun cakap, eh u title  ni buat pasal wall ke?
aku cakap , Ye la..
die cakap balik, tapi dah ramai sangat la buat pasal ni..
aku cakap.. eh animated blom la sir..
die cakap. ye ke.. kejap erk ( kelam kabut tekan keyboard kat you tube) lalu die cakap, ni.....ade..
aku cakap sir tuh short film..
die pun cakap ag " ternet prob kot, tade pulak saya cari " sambil gelak kuat2...
aku plak..hahhhahaha.. sir cam mane? ok tak?
dia cakap , hikhikhik(sambil buat tanduk setan) awak punya grammar salah.. salin ni..

THE FUTURE OF DIGITAL ART MEDIUM FOR WALL ART ANIMATION COMPARE TO USING CONVENTIONAL ART MEDIUM.

die sambung lagi, okeyh itu sahaja rabu hantar! 
aku terganga, hah,, 2 minit je ke, orang lain sampai 30 minit..wakakakkakaka..siotttttttttttttt.. pape pun thanks sebab approve.

masa jalan balik bilik pk, hebat mr kong ni, suka putarkan idea oraang then aku tak tahu nak buat ape dah..wakakakkakakakkakka...sampai sini la dulu, aku nak mandi.. kejap ag ade kelas.. hikhik..

NOTE : ape la jadi kat umah skunk, Zura awak saba tau.. petang kang saya balik.

No comments:

Post a Comment