Thursday, October 14, 2010

SATU HARI YANG MENYERAMKAN

Sangat la dasyat smalam, hahhahahha.. nak tergelak pun ade..i think last ninght is the most memory i ever had! hahhahha, mau tak beb! krisis rumah sewa is like "ngadu kat mak" macam sial la kan. 
wakkaka, i think yeay 2000 aku dah start duk rumah sewa, dah biasa sangat la pasal rumaa2 ni..  sebelum ni pun i stay kat hostel! it'like normal student la kan, nak rasa cam mane feel jauh dengan my mum..
prob tuh macam debu je beb, mesti leh setel janji ade inisiatif then tanam dalam diri nak go on dengan semua orang, ye la hiduk berkongsi..

tapi this yeay 13/10/10 macam kelakar beb, 
story die macam ni, ade sorang rumet aku tuh, kene tego ngan senior, biasa la.. makan tak reti nak buang sisa dalam tong sampah, terus campak sink, ngamuk la kakak senior tuh.yela. bukan ape.. 
sebab tak bersihkan terus, nyampah. skali si keding tuh ngadu kat mak die beb,,
so smalam ape lagi berlaku la pertengkaran, yang tak leh blah.. aku ni masa tuh duk bilik kakak senior tuh pun kene skali la beb.. hahha..
ade makcik celaka tuh panggil aku mula2 adik, lama2 2 ekor, hangin tol aku.
yang pasti mak die memang bonggok cam siput B**I.. hahaha
sebab kata reti ajar anak, tapi cam sial. naik kl maki kakak senior tuh, backup anak kononnya...
tak reti ajar la tuh.. siap bekup gile2..nyampah tol aku ni, mak macam tuh.. puji semua baik2..
yela kan kalo nak pk, mane ade mak nak hina anak kan.. tapi pk la. MAK APE LA yang bodoh sampai sanggup nek KL.. tolong maki bagi pihak belah anak dia..
bungguk! argh.. yang penting dorang dah nak berambus, i like....
hahahhaha, congrats to my senior, u dah buat yang bagus untuk RUMAH kita .. hahahhahahahhaa

--------------------------------------------------------------------------------

harini plak, tadi aku bangun cam biasa, perut sakit.. cam memulas nak berak.. wakakkaka.. pagi2 sebelum pi keje..
bole plak la BETINA tuh pi tutup lampu toiloe..hangin tol aku.
mula la..TONG TANG2 pintu aku tutup kuat, tanda protes.. ALLAH bagi mata untuk lihat.. ni letak kat BONTOT.. hahahhahaha...
tuh saje untuk harini ni..

NOTE : harapan nye. rumet baru baik2 saja.

No comments:

Post a Comment