Sunday, October 10, 2010

HUJUNG MINGGU DI RUMAH

hujung minggu aku memang tak keje, partime aku pun ade limit nye, hanya weekday sahaja, best kan.. keje pun tade la susah sangat..senang je.. janji buat keje, kat sana plak. orang selalu cakap aku ni serius bile keje, padahal aku ni partime je.  mau tak bile si FARAH buat lawak, tade masa aku nak gelak.. keje aku sibuk duk mendail customer MAXIS yang tak reti bahasa, bukan ape.. masa belik Simkad dulu,bukan reti nak letak alamat.. bonggok.. hahahha.. tapi kalo dorang isi full, tade la plak partime aku kan..wakakkakakaak..
hmmm, jumaat last.. kelam kabut.. aku pun tahu nape..
tapi yang pasti aku ni selalu cuai..hahaha.. mesti tetiba ade tertinggal.. mane2 customer aku tak col, hahahhaa.. tapi tape. janji keje aku boleh siap kan..:D
-----------------------------------------------------------------------------

Bulan ni aku macam sengkek sket, yela baru start keje, tambang ag, tuh pun naseb baik tambang tren je, kalo aku naik bas balik, makin tambah tambang aku, 
so aku jalan kaki je, 15 minit je.. penat tuh biasa la..
sambil2 execise kan....
insyaallah bulan depan aku dah menten.. banyak bil nak kene baya ni.. bil api la.. air la.. telepon, ternet.. whoah.. mampus den.. makan tape.. janji yang len puas hati.. hahhahaha.. 
mgu ni duk kat umah je,smalam pagi aku duk basuh kain je, ingta nak lepak rumaa kakcik, die pi PENANG plak, maklumlah orang dah grad.. pape pun..tahniah ye... pagi duk menyental baju, mak aku cakap nak kuruskan lengan.. kene rajin basuh baju pakai tangan..wakakkkaka..
petang tuh aku pi CAREFOUR wangsa maju.. wahahahahha.. pi beli baldi.. 
aku tade baldi.. sambil2 usha2 barang yang nak belik next month, yang paling kelakar, aku ngan housemate aku  pi curi TROLI cina mane ntah.. wkakakakakak.. 
sori la weh..sape suh ko letak merata kan...
balik tuh aku lam bilik je.. pastuh lepak2.. dengar budak2 bilik 1 gaduh ngan budak bilik 2,
budak bilik 2 ni macam LAHANAT sket, besar tapi macam S**L.. lepas makan tak reti nak buang sisa2 dalam plastik sampai, biarkan je dalam sink sampai tersumbat, pastuh cam CIBAI buat2 tak tahu.. bodoh tol la, CANTIK dah ade. tapi perangai cam SETAN.. mengamukk la salah sorang budak bilik 1.. pecah rumah..hahhaha, aku diam jela..
sampai pagi tadi kot.. hish.. aku ni duk sorang.. wat DUNNO jela..malas nak masuk campur, yang penting aku nye keje sume buat kat bilik, Tempat aku menyewa ni bagus dah, cuma ade seten2 budak yang BENGGAP buat orang nyampah.. ko memang la cakap tade masalah ngan rumah tuh, TAPI ko tuh mendatangkan masalah.. kalo dah PETI AIS pun letak bilik, paham2 lah kan.. huh!

--------------------------------------------------

Harini duk  PAKWAN, sambil tengok2 orang ramai... ramai plak kawen harini ni.. tapi tak besh pun dengan 10.10.2010..
aku tak tahu la.. ape sangat la orang duk pk ngan luck tarikh ni..
mana2 pun sama je..
hahahha..
tapi kalo nak di ikotkan 20.10.2010 lagi besh..
hahahaha.. pk2 kan lah...
aku ni minum nescafe pun tak habes lagi..
manis sangat... hish.. PAKWAN ni banyak gula la..
naseb ternet laju..waa suka
okkah, aku nak sambung donlot SURVIVOR + ANTM + GLEE,
yeah

Note : kan besh kalo orang gile dalam dunia di QUARANTIN, then aku masih teringat si ZURA punya statement " DULU KASUT NI 3" , TAPI HARI2 DUK ULANG TREN, TINGGAL 1/2"..hahahhahaha

No comments:

Post a Comment