Sunday, September 26, 2010

THE TIRED WEEK

Okeyh, last week actually sangatla penat! orang buat kerja last minute memang cam ni, hahhaha.. aku nitak reti nak berubah, padahal tahun ni dah last year aku amek DEGREE! omg! dah nak grad! tak sabar.. masa tuh la..  aku nak cari duit kerja...hmm, berbalik pada last week, aku kene presentation dekat FCM, Maklumlah.. aku ni baru lepas intern.. Hari Ahad aku dah bersiap2 dah.. ingat nye pagi Senin nak gerak awal la... Kol 8am cam tuh, sebab Start De- BRifing pukul 11am...

Okeyh, Nyesal pun ade gerak pagi. FULL gile TREN.. nyampah aku, naseb la beg tak besar kan.. setakat bawak selai baju je.. sebab aku pk, hari Selasa nak kene balik kl semula.. Amek barang yang ayah aku POS.. then nasib baik jugak MIRA free. then mintak tolong die la..

Pagi De-Brifing(maksuh aku Monday Morning la kan) naik bas kat Pasar Seni, Sakit perut YA ALLAH, tuhan je tau, dah la aku amek bas kat PS.. so nak kene tahan sampai ke PS ( PUTRAJAYA SENTRAL) sampai sana, pi sana.. bole plak terjatuh dalam LIFF, dah macam nangka busuk plak.. Cover malu, aku naik CAB, mau terkejut skarang dah RM13 woooooooooo! dulu RM11 je, waa cakap waa nyesal.. tapi tapela.. EGO punya pasal.. sampai MMU, naik bilik ILLA LABELLA, hahhaha. tingkat 3 beb, sampai tak terkata aku.. mengucap penat.. hahhahahaha.. nampak ILLA tgh sidai kain.. Fuhh lega!

So jumpa la kawan2 masa DE-Brifing! hmmm, salam2 ade la juga, al maklumlah raya tak habes lagi.. Okeyh, Balik bilik MOODY.. rupanya BENDERA MERAH! hahahhahaha.. malam tuh tidow bilik ILLA.. sampai bole kenal dengan RUMET baru die.. INTAN ape ntah. (lupa).Esonya ke KTM bersama MIRA EDORA ni.. angkat barang balik rumaa aku kat KL.. dah tuh terus balik cybet! Aku bole ajak MIRA pi beli CAKUI (depan UNITEN) pastuh pergi tibai satu MURTABAK.. besaaaaaaaaaaaaaa woooooooo!.. hahaha. last2 tak habes. hmmm..

Esoknye memang tak kuwa bilik la aku ni.. siapkan SLIDE untuk presentation Kames nye.. tengok sume orang kata okeyh je. so aku rilek sudah! wakkakaka.. tade la sampai aku ni last minit, agaknya sebab bukak FB la sume jadik alpa.. lupa nak siapkan kerja.. The best is aku ni macam jakun baru dapat CYBER TRACKER! hahahahha.. pape pun thanks abang sab.. bole la lupakan keboringan di MMu, yang paling best!. aku ni sampai sana..banyak pulak la mengidam, almaklumlah. aku dah lama tak lepak sana. Nak makan NASI GORENG KAMPUNG HB3, WANTAN HB3, yang paling besg TEH AIS HB3! hahahha.. Tapi aku ni tengah dietttt! wakkaka....

Masa presentation cuakmye ALLAH je tau.. DUP DAP! Tengok ILLA present. okeyh. aku bole buatnye.. alhamdullilah. akhirnya setel.. merdeka...........

Tapi the best Question when i reach in MMU, some people ask ME ", Aini, kene dera ke? Nape susut gile.. Then jalan lagi..", Eh aini, ko kurus la skunk? nape? ... Then jumpa kak siti.. "Aini nape kurus, ke baju ko yang kecik.. hahahhaha.. aku dah tergelak ni.. tapi memang pun aku rasa susut sket., diet bagai nak mampus.. ni pun aku tgh diet ag, NAK kurus macam model2 tuh.. hahha. bukan nak jadik model.. tapi nak kurus macam  tuh..  Okeyh la.. itu je. kalo nak cite banyak sangat.. takot tak larat orang nak tengok. daaaaaaaaaaaaa


NOTE : Balik Kl terus pk ape la naseb FYP aku,

No comments:

Post a Comment