Saturday, August 28, 2010

3 HARI DI KUALA LUMPUR


Harini hari kedua aku di kl, smalam sampai sini naik tren dari Wakaf Bharu, penat gile babeng! tapi at least ambik tempat tidowh! alhamdullilah.

Smalam aku pi terus rumaa sewa, pi KTM ambik barang, Ya allah, penat, letih, semua ade! tapi puasa punya sabar la akuni...Sehari di rumah baruku kemas,ya allah sakit belakang, petang pergi carefour wangsa maju beli tilam ngan almari, habes duit bajet, 5.30 ke MMu, ade makan-makan dengan mira semua.. waaaaaaaaaa..thanks...Pastuh aku pergi makanm nasi lemak kat malinja..(btol kot ejaan)

Harini pagi2 dah ke rumah sewa, tunggu almari sampai, kemas bilik skit2!omg! harini tunggu almari sampai ssini,(rumah aku di S*******)ingat dah siap pasang.. rupanya kene pasang sdiri,Sebelum tuh aku dah menapak ke GIANT carik extensen! Last2 kene menapak lagi cari TUKUL! gile penatttttttttttttttttttttttt! sabar jela aku, sambil buat almari sambil nanges! sdey sangat.. tak tahu kenapa..

Petang tuh pukul 6.30pm gerak pi Kampung Baru! SOri kakcik, esok ke, lusa ke..aku blanje! harini duit habes untuk beli2 barang dalam rumaa, aku malas nak pimjam ngan orang! susaa sangat kalo pimjam,malam ni nak tidowh je.. aku penat sangat.. menyesal pun ade..arggh tuh je.. esok sambung lagik***!(to be continue)

-------------------------------------------------------------------------------------------------

29 August

Harini lambat sket gerak ke rumaa sewa, sebab ade mekros kat rumaa, so lepak2 sampai kol 3!hahahha, baru pisana.Kemas dah tak banyak sangat dah,tunggu masukkan baju je lam almari! hahahhaa.. tuh pasal la aku buat lambat2..
pastuh bile time berbuka, aku ajak bf aku sama.. hahahah.. nasib la die nak ka..*thanks B* aku makan kedai2 area rumaa aku je, pastuh lepak uptown then die anta ke LRT.. pastuh balik (lepas raya plak la jumpa die)

30 August

Gerak ke Greenwood, naik bas kat sana ngan kakcik.. bas aku lambat sket,, pukul 10.45 am.. sampai rumaa pun dah dekat kol 7pm! tensen la plak aku ni.. haish... dah la smalam balik sdiri.. ayah aku plak turn rumaa mak tiri aku.. aiyakkkkkkkkkkkkkkkk!tuh je, yang pasti aku membungkang sampai tak bangun sahur..hahhaha

No comments:

Post a Comment