Sunday, July 25, 2010

RINDU PADA KENANGAN


Hari ahad aku tak suka, harini start keje, argh busan nye, hahhaha.. aku nak relax je, sebab tahun depan starting aku keje kuat, sebab aku nak kene bayar macam2 bil...hahha, gila kan.. ni rindu  nak pi kl,( mayb rindu nak jumpa orang sana).hahhha.. bebi miss u sayang!

-------------------------------------------------------------------------------------
smalam aku tengah kemas2 bilik. tetiba tertengok gamba2 masa skola2 dulu... rindunya pada  masa tuh, aku selalu paling meriah kat kelas.jadik ketua kelas paling sporting, ponteng dah kebiasaan(ponteng balik tidow hostel).
wakakkaka.. kepala jahanam ade la.. waktu lunch pura2 balik kelas pi makan..hhaha.. selalu macam tuh.. time magrib selalu ponteng berjemaah, hish.. ape la aku ni..
tapi bab main.. aku lah no 1! 
sanggup tak pi kelas.. tapi pi main ( yang penting aku menten no 1), walaupun pada dasarnya aku ni aku budak sastera iktisas! ( tak pandai mane pun)
cukuplah 3A, hahahhaa...

rindu nak pergi camp, makan megi kongsi2, kene kacau ngan abang senior! paling besh bile aktiviti riadah, aku suka main abseling! whoah.. tapi bile bab ceramah, aku manusia yang suka tido, penah dulu waktu aku darjah 6, aku pi kem kijang untuk kem ape ntah, biasalah wakti subuh, qiamulai.. aku tertidowh waktu ceramah, tetiba dorang tutup lampu..
aku ape lagi tertidow.. tiba2 denga suara orang nanges! hahahah.. ape lagi.. aku tersedar then join nannges la..(ooo rupanya dorangf buat skali ngan majles pengisafan diri)
adoi.. aku ni memang la.. klaka pun ade, sedih pun ade(sebab tak denga ape yang ustaz cakap masa ceramah)

masa kat sekolah menengah aku ni aktif silat terlak empat. tiap kali event mesti aku orang yang tergedik2 duk bersilat, ade sekali cikgu buat camp untuk badan beruniform.. hahah.. aku wakil silat, then ade sekali pertandingan memasak, hmmm.. ade sorang my team die dah siap bawak ikan bilik goreng pedas, ape agi.. kami pun masukkan dalam pertandingan  la.. sekali mennag! wah, gembira..

macam-macam la.. sampai tergelak sorang2 aku nengok kesemua pixx yang ade,

No comments:

Post a Comment