Thursday, July 15, 2010

FINALLY

Setelah mgu lepas memang aku bersusah payah membuat magazine untuk SUK kelantan( Setiusaha Negeri Kelantan),akhirnya pukul 2.30pm harini, dorang datang final. dorang suka my design! OMG! relly2 aman seh! kalo tak tiap2 hari dorang datang sampai aku naik muak!
adjust sana sini sampai aku nak muntah tengok!
eeeeeeeeewwwyoo!
alhamdullilah ade kebahagian harini.. semua kerja customer tak banyak complain.al-maklumlah, aku memang suka design sesuka hati aku.. hahahhaha...
Mgu depan hanya beberapa design yang aku kene siapkan.. tapi.. untuk magazine! aku nak buat  kat  rumah macam biasa la.. sebab komputer lagi stabil untuk design ni.. 
alhamdullilah.
---------------------------------------------------------------------------------------------
tadik masa aku tengah syok dengan si lagu si aiman ni.. bos tanya pasal network printer!

"ainiey, awak reti ke cam mane kite nak buat 2 2 komputer bole guna satu printer yang sama",kata bos
"hmmmm, saya ni bos, bukan nak menipu, design saya reti la sket2! tapi kalo dah macam tuh saya tak reti la",kataku sambil buat muka tak reti

"awak ni malas ni, padahal awak tau", kata bos lagi
lalu aku berkata dalam hati.. bos ni tak reti bahasa ke.. aku ni bukan ambik networking!ko panggil la tec, buat.. ape daaa.. tensen aku! hahahhaha.. nak maki hamun.. tapi control.. sebab ade budak tuh cakap aku ni terlebey cantik plak harini.. 

yeah! biasala.. budak2 ni suka menyakat aku.. hahhaha..tuh yang tajk leh blah! wakakkaka..so skunk ni aku nak sambung keje aku yang banyak ni,.. moga2 siap dengan cepatnya.. 
inysaallah.

No comments:

Post a Comment