Wednesday, June 23, 2010

TERLALU SUKAKAN GIOVANNI YOSAFAT TOBING

aku ni xleh tengok cite, mula lah terpikat mane karator, tak pun pelakun lam cite tuh, ni aku hari-hari layan cinta dan anugera pukul 5.30pm, lalu terpegun dengan GIOVANNI YOSAFAT TOBING wah, hemsem seh.. 
dalam cerita tuh die pegang nama GIO, nama die jugak! memang tak puas la aku duk tenung lam tv tuh! hahahahaha..paling besh duk berangan aku ni nak NABILA, hahhahaha.. 

argh walaupun semua tuh mengarut, tapi aku suka tgk die.. walaupun die dah ade gf! peduli ape aku.. aku as peminat die leh terus suka tgk die lam tv, die memang hemsem dah memang suka tengok senyuman die manis gile! waaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! aku seriusly dah terpikat ni..
nak ngadap hari2 la die.. sanggup balik awal. redah jem, sebab nak tgk die kat tv! 
romantis gile, cara die cakap. wah. cair aku ni...
papepun miss u la GIO...

No comments:

Post a Comment