Saturday, June 5, 2010

TAHUN KEDUAKU DI MMU


Masuk sem 2 plak! kene buat games! aku ni tak suka coding-coding ni! memang serius weh! nyampah ngan coding! tapi buat la dengan rasa tak suka! masa ni Sir Muna yang take away subject sem II! dia baik.. kalo rajin comfirm dapat A! wakakaka, aku dapat B+! mayb sebab aku malas kot! sem ni, memang mencabar ar! sebab sem pendek!Presentation oK! memang aku cepat2 present! alhamdullilah, aku pass dengan jayanya!hhhahahaha....

Dan seterusnya aku enter for last sem! Sem III! omg! kerja berkumpulan! aku paling tak suka! sebab kene really2 coorperate! alahai! nak tak nak aku kene jugak! tapi atas sebab-sebab personal! aku pilih Liyana + Sal + Siha, memang awal2 tuh tak buat keje gak la! lama-lama macam makin stress! nak kene trace! lecturer berkenan dengan satu picture! adesh! last-last aku try la keupayaan aku dalam photoshop! orang selalu cakap aku pro! tapi aku cakap tak! so macam nak buktikan pada orang la! yang aku ni bole buat! hahahahhahah! adesh punya la kelakar! satu hari siap! complete keje aku! lepas tuh pass kat yana! sebab die memang PRO gile coding! tapi kalo bab duit SAL la yang banyak dahulukan duit die! hahaha.. pape pun thanks korang sebab group kite sangat awesome dan dapat A-! 

Tak lupa juga pada group Cyber P akU!walaupun last minit! kitaorang Happy!Jual Hotdong sampai kol 6 petang! hhaha.. besh sangat! Xperience yang sangat tak leh lupa! bile orang beli dah puji! Siap ade kene paksa beli pun ade! wakakakka, tapi dak2 ni cool! lebey-lebey si sha + waniey + illa! dah semua la! Bos kami laki! adesh.. gile klaka! gaduh ngan geng nasi lemak! wakakakkakaak!

papepun, Gamma year samgat besH! macam-macam unexpected nye situation! adesh! aku berharap aku habes cepat-cepat sem delta ni! sebab aku dah tak sabar nak grad! nak keje dan ade rumah sdiri! ya alllah permudahkan kerjaku dan pembelajaranku ya allah -  AMIN 

No comments:

Post a Comment