Friday, June 11, 2010

LAMA TAK NONTON MOVIE



Duk kelantan ni tade panggung wayang! ade bowling je! adesh.. itu yang takleh blah kan,. tak kan aku nak pi main sorang2! kalo ade geng tape la.. pastuh plak..  aku cuti jumaat sabtu, aku duk rumah je! adesh! kelakar la.. kalo duk KL, dah kuwa ngan bf aku pi TS nonton pape cite besh, tapi yang paling besh, selalu die ar yang baya! wakakakaka.

Tapi kekadang kehwangan menuntut kami membayar masing2! hahahha, aku ni selalu ke TS, tiket nak ke KL saje dah bole beli 2tiket wayang dekat TS! so kekadang aku pk, berbaloi jugak die banje(kalo b baca, sori la erk),Tapi bile pulang ke kampung ni aku duk nonton kat PC aku jela.. maunye tak nonton.. Filem bersepah lam External 1tera aku!wow! sungguh awesome! tapi macam biasa la.. kalo aku nonton sambil baring! aku mesti tgk movie tuh 5 minit je! hahhaha. amek masa nak abesh! 


Sape yang penah jadik rumet aku mesti tahu, lepas tuh plak, kalo aku makan snek masa nonton pun, selamat la.. mesti aku tidowh jugak! wakakkkakakak.. hmm... tapk gile lame dee aku tak jejak kaki ke panggung! banyak cite baru kuwa! besh sangat! argh tak tahan ni.. lambat nye nak pi kl! aku nak nonton ni!


No comments:

Post a Comment