Wednesday, April 14, 2010

PERSONALITI SAYA MENGIKUT TAHUN KELAHIRAN

Bila dicampur 27 + 8 + 1985 =2020, so campur lagi 2+2 = 4, no 4 tuh adalah no bertuah kot! 
so result die macam ni!

Konservatif
-Golongan ini sangat peka dan tradisional.
- Mereka sukakan arahan dan sesuatu yang rutin.
- Mereka hanya akan bertindak apabila faham sepenuhnya tentang apa yang sepatutnya mereka lakukan.
- Mereka suka bekerja keras dan sangguh melakukan sesuatu kerja secara sendirian.
- Mereka mudah tertarik dengan aktiviti luar dan merasai pertalian dengan alam sekitar.
- Mereka berupaya untuk bersabar, tekun dan adakala dianggap degil.
- Mereka harus belajar untuk lebih feksibel dan bersikap lebih baik terhadap diri sendiri. Golongan terkenal yang mempunyai nombor lahir 4: Neil Diamond, Margaret Thatcher, Arnorld Schwarzenegger, Tina Turner, Paul Hogan..

bile aku baca dan teliti semua tuh, ade btolnya! aku ni memang workaholic, serius! bile kerja aku sanggup sampai weken pun aku kerja!
memang dulu bos sayang aku ni!
bile aku resign, semua nanges! dengan aku-aku sekali!
tapi bile sampai bab bersabar ni, aku tak sure la.. hanya orang yang dekat2 aku je tau aku ni sabar ke tak!hahhahaha

satu lagi aku ade check untuk bf aku!hahahhaa.. kalo anda terklik blog ni! baca ok...
hasil daripada campur tarikh lahir awak! hasilnya...

   Ketulenan
- Hadir dengan idea baru.
- Memperolehi sesuatu dengan cara yang tersendiri.
- Golongan ini merupakan yang paling jujur dan boleh mempelajari dengan baik teknik diplomasi.
- Mereka suka mengambil inisiatif dan suka menjadi yang terbaik dan kebiasannya adalah pemimpin atau boss.
- Bekerja sendiri merupakan pilihan terbaik mereka. Perkara yang perlu dipelajari: Idea dan pendapat yang lain mungkin baik atau lebih baik. Berfikirlah secara terbuka. Golongan terkenal yang mempunyai nombor lahir 1: Abe, Tom Hanks, Robert Redford, Hulk Hogan, Coral Burnett, Wynona Judd, Nancy Reagan, Requel Welach

No comments:

Post a Comment