Friday, April 23, 2010

KAWAN TAPI BUKAN KAWAN

    hihi, cam mane aku nak start dengan entry baru ni!wakkakakaa.. aku duk terpk sorang kawan aku ni, rapat jugak la.. tapi memang aku ni kalo bole sebolehnya aku menjauhkan diri darinya! wakkakakaka.. bukan ape! banyak sangat die menipu aku, sampai die kadang-kadang lupa yang mane satu btol atau salah, kalo dipkan sangat kelakar, yela sampai nama timbangan pun dia tipu aku! banyak la, semua rahsianya dalam tangan aku! wakakaka! aku tak tau die sedar tak semua orang kebanyakkan dah tau yang die hidup dalam alam fantasi die! yang penting skarang aku happy sangat dengan hidup aku! yehaaaa
    ------------------------------------
Sorang lagi ni, hmm! orang yang jenis banyak alasan! kekadang aku menyampah! tak pernah nak jujur bile berkawan! bile mintak tolong banyak hal plak la die ade! hmm manusia tak semua sempurna! tapi bile dah jadik macam ni, aku pk panjang ! nak ke tak aku layan budak ni!budak lagi tapi perangai macam hish(berlagak macam orang tua) itu yang susah! cakap orang tak nak denga langsung! hmmmm, biar jela kan! yang penting aku tau ape yang aku harus buat untuk hidup aku!

No comments:

Post a Comment