Friday, March 5, 2010

ESOK SAYA BALIK BERCUTI - MIDTERM BREAK

wooooo, esok balik lagi beb! memang meriah la umah aku! almaklumlah kakak die yang kecoh ni dah balik! hahahahahhaha..
aku excited nak balik, bapaku beli moto baru lagi untuk aku! 
yeah!suka.. sebenarnya moto tuh untuk aku intern! sebab aku nak balik intern sana.. lama gak la duk rumaa..
kurang2 moto tuh leh bawak pusing2 tepi pantai!
wakakakakkaa....

 ni la moto tuh! excited niiiiiiii...kolor merah pun tape.. janji aku leh merempit..
haa kawan2 aku yang nak pi kelantan,,
aku bawak nek moto ni! hahahahahahhaha....okeyh la ni.. aku pi jemput kat epot!

__________________________________________________
okeyh skunk ni cite pasal keluarga aku plak.. 
aku nak wish 3 orang adik laki aku supaya succes dalam exam...
MUHAMMAD FARID MOHD GHANI-STPM
MUHAMMAD ZAKI MOHD GHANI-SPM
MUHAMMAD HANIF MOHD GHANI -PMR 

 semua kene buat btol2! wakakakkakaka...semua duk asrama, so aku balik nanti hanya duk men ngan 2 orang adik perempuan aku la...
tape! teruskan balik hobi lama aku la nanti! hahahhahahahha
 

No comments:

Post a Comment