Sunday, March 28, 2010

ENERGYZER NIGHT MARATHON 2010

wah, tgk title macam aku masuk ni je!hahhahhah..
saje nak buat gempak!
aku sebernarnya penat sangat dah semalam.. ingat malas nak buat keje ni..
sebab pagi aku baru pi daki bukit.. bontot sakit tak ilang lagi..
tapi sebab duit punya pasal..
tuh la aku pi je!
wakakakak..
okeyh berbalik kepada kerja aku..
adehs, aku ni tukang WATER STATION je,..
kisahnya macam ni, 2 3 hari ni aku ade denga pasal ENERGYZER, 
dorang ade buat marathon..
ade ramai kawan aku budak mmu yang jadik comitee..
sama la aku pun..
comitee je!tukang bagi air kat runners..
wah. dorang memang kuat.. sebab tempat yang aku KM32,
so sah2 dorang yang amek katogeri 42KM
orang tua pun ade.. wah sangat respek.. dorang lari jauh  gile.. 
laju plak tuh.. adesh. dorang sangat hebat..
hahhaha..
ape lagik minumlah. GATORADE..
hahhahaha

wah, itu sahaja pixx untuk dikongsi... hahahhaa tak leh banyak2.. berat aku nye blog sama ngan aku!
hhahahahhahaha.. adesh... 
besh sangat..

No comments:

Post a Comment