Sunday, January 24, 2010

PENAT TAPI BAHAGIA

semalam, i means start ngan jumaat dulu,
aku kene pi jumpa dentist sebab ade ortho screening untuk gg aku!
lama jugak la, 
aku kuwa awal,
so tade la tregesa2 sangat,
hmm, lepas semua tuh adalah masa berehat!
penat sangat, sebab aku dari ttwangsa(stesen star) menapak ke my klinik la, 
hahaha..
masa tgh jalan2 macam2 ragam ade.
ade sorang pempuan india tuh nanges gile2,
aku tak tahu sama ada laki die atau ayah die yang koma!
bak kata orang " jangan amek tau pasal orang"
aku jalan jela...
hampir 20minit
baru sampai!
wakakakkakaka..
setel sume.
aku berehat! so nak kuwa ngan BF plak ni...

________________________________________________________


Semalam(sabtu) kol 9.30 kuwa, pi BTS, konon-konon romantik!
wakakak,
masuk 7E beli makan, breakfast!
lapar siot..
makan kat kerusi antik tengah2 BTS, 
hahahaha.. aku macam biasa TROPICANA TWISTER ngan roti hotdog! wakakak.. makan kami sama je, 
cuma BF aku ni maka HOT CHOC , katanya nak mat salleh sket!
layan, 
lepas makan, kami pi cucuk duit!
den belii tiket!
2 cite kami belik...




1st nengok ni, 
besh la.. klaka..!
wakakak... kol 11.40, 


pastuh BF aku banje "SUBWAY", 
wakakkaka..
thanks, muah2....i like(thumb up)


pastuh continue ngan 2nd crita

cite  ni gile klaka!
wakakkakkaka..
besh la..
cite malaysia!
wakakkakaka..

pastuh kami balik asing2!wakakkakakaka...
sebab die ade hal,
 aku plak. pilih ERL,
nak cepat!
pape pun! besh...


No comments:

Post a Comment