Thursday, January 28, 2010

CELAKA LA BUDAK-BUDAK YANG TAK CUKUP DIDIKAN MAK BAPAK NI

aku ni tensen kekadang ngan budak-budak MMU, 
hish... bukan sume!
tapi setengah tuh macam BABI nye perangai!
aku ni ujung-ujung bulan biasa la PMS
adesh..
dah la tgh PEOD!
ale-ale babi mane yang buat aku sakit hati, 

tadik pi main FUTSAL, meriah la..suka..suka..
balik mmu,
 terkejut tgk baju aku yang hampir nak kering tuh,
kene wat DAJAL ngan BABI
SETAN btol la,
mau aku tak mengamuk, 
dah la WING B ni, 
baju hilang, kasut ilang...
pastuh ade plak manusia yang buat palat!
sumea la, hish.. 

aku ni memang tak nak mencarut, dah jadi macam ni aku memang keluar semua perkataan  CELAKA, BABI..
tensen weh,
dah la bilik depan aku tuh, amek tempat sidai buat harta, 
tak penah orang len guna, bilik die,....
ade yang aku amek semua baju baling tingkat bawah ni ,

SETAN LA SEMUA...


3 comments:

  1. chill la! ahah. ala tah tah cleaner ke. sbb selipar aku dua pasang kena rembat. tgk tgk makcik cleaner yg rembat, pastu ckp pinjam. haram jadah!

    ReplyDelete
  2. wakakkakaka, BABI siot ilang baju tape,
    perangai budak macam setan tuh yang aku nak marah...

    ReplyDelete