Monday, December 14, 2009

STRESS + PENAT + TENSEN + MUDI

haih! esemen DM, 
kesimpulannya! macam hampeh!
aku dah buat dah.. tapi ade errorr, g tanya YANA, adesh buntu!
last2 aku delete den buat baliK!
macam banggang
so buat dengan harapan siap! siap la.. tapi  macam hampeh!
kol 4 pagi **** Kol suh on9, macam BABI!


malam2 buta nak discuss pasal keje! aku rasa dah ,mension aku ade final presentation!
so banyak bende nak kene xplain!..


bende ni dah lama selesai ! kalo GROUP aku cukup orang! den ramai yang membantu!
ni aku sorang buat,****** btol!
nak tak nak!
ni last aku join event dengan ***! menyampah dowh! kalo buat design sejuta pun! tapi  nak ikot kepala 10orang! better sume wat design sendiri!
tak yah nak tubuhkan ********** DEPT! 


tgk **********! senang buat satu hari je! dah setel!
tuh sajela! aku nak mencarut lebeykan2 ape plak nanti!


sekian

No comments:

Post a Comment