Saturday, December 26, 2009

SEUMUR HIDUP AKU TAK PENAH MACAM NI!

 
OMG!!
tak penah aku kol banyak sampai angka 234 dialed col..
ni la pertama kali dalam hidup aku!
seriusly aku kecewa gile!
sangat terasa hati..
kerana langsung die tak paham aku...
yang penting aku kecewa gile.
ni kali ke-5...


note : yati kalo ko baca.. 
aku nak cakap sorry! tak sampai 300 aku kol weh! die anta msg "6 patah perkataan.. yang last BYE!
hanya ko je bole kuatkan semangat aku ni..
weh jangan biarkan air mata aku dowh"


6 comments:

  1. sabar erk ainey..
    da happy da kan..
    meh sedekah kat aku external hard disk lama :))

    ReplyDelete
  2. hahaha benggong!
    aku sdey lagik ni.
    aku dah la sorang2..
    lagik la sdey..
    mak ayah aku kat kampung..
    aku xde sape pun...

    note: selama ko duk ngan ayah mak ko yati.. bersyukurla.. dekat..ade prob jumpe je mak.. aku ni.. mak ayah jauh..kalo orang anaiya aku! lagik la..tak tahu ngadu ngan sape.. aku bukan ngada.. tapi btol la.. jiwa perempuan...

    ReplyDelete
  3. ngadu kat aku lar :D
    mari2..
    arm ada..
    kata scandal :P
    haha~

    ReplyDelete
  4. hahaha, arm buat ape!
    stress aku nanti..
    jadik bufallo!
    pastuh GAMPANG!
    wakakkaka..
    tak pun

    5.2.. wakakka

    ReplyDelete
  5. wooo~

    haha :))
    di no prob pnya..
    ko na pinjam jap pn xpe..
    ejek lagi tuh
    ni yg na kena tolak 800 ni :))
    kata bdk finance

    ReplyDelete
  6. hahaha..
    naseb la aku dapat kawan budak finance!sume kira2 die buat!
    tapi terlebey pro kalo sume bende die nak kira-kira! wakakkaka

    ReplyDelete