Thursday, December 17, 2009

AKHIRNYA SAYA FORMAT PC LAGIK KALI KE BERAPA RATUS NTAH!

yeay! saya bole buat kerja dengan aman setelah format pc ni! laptop still lagik benggong!
ade yang aku belik laptop baru ni!
wakakak! majok la konon!

nak buat macam mane!
aku nak format tak dapat!
hish tensen ni!

so skunk ni mengharapkan pc aku ! yang LCD duk tukar kolor ni! 
mula la! 
nak suh ayah!!!!! " nak laptop baru"
geram ni!
henpom pun buat hal!
kalo nak tekan 0 ngan *, mesti tekan kuat2!
tuh yang buat aku tensen!
sambil2 tgu install microsoft office! aku dul selak2 ternet!
tgk apple!
teringin dowh!
 
ni haa! nak la ayah! belikan aini! ples! 13.3" WXGA Wide 1280 x 800 Glossy TFT LCD jadik la!
aku tak kisaa! tapi nak jugak! 
lawa la! 
sem depan satu subjek je! kalo tak pun 2! hahaha.. almaklumlah! banyak dah tranfer kredit!
hahahhaha...

so hp pun nak jugak!
   
hahha! cantik kan! nak suh ayah belik! nak bodek ayah! skunk ni sume ayah..
nanti dah keje..aku plak kene tanggung ayah! wakakakakkaka




 


No comments:

Post a Comment