Sunday, November 29, 2009

TETIBA TERINGAT ZAMAN MEN GAMES DOLU-DOLU


masa kat unikl, tiap2 sem! ade buat games! aku mestilah pemain yang selalu mengikuti! ahaks! biasala.. suka men netbal ngan volley!2 2 minat! tapi skunk dah kuren, dah tua2 kan...

okeyh, kite mula dengan masa skola2, dulu aku suka sangat men bola baling! masa skolaa rendah! aku hampir2 dapat pi untuk peringkat negeri!aku ni goal keaper untuk bola baling! hahaha, memang balom btol2, dah naik skolaa rendah! aku men voleyball! memang aktif! sampai "NEGERI" ni! tapi pixx tak jumpe carik!hahahaha
yang ade sekeping ni je..
 

pastuh masuk AIM, kene main netball! masa ni la aku start suka men netball...

 

dah masuk IIM-KL, memang diasah untuk main netball jepp! sume event netball mesti ade aku! kalah  menang tak kisaa..
aku masa tahun pertama, aku main untuk COURSE, aku ngan mekcik jadik GS @ GA,


ni games masa kat kampung baru! satu kelas sokong! hahahha
 
  
pastuh main kat ttwangsa! terbuka ape ntah! tak silap masa tuh kami dapat no2!

 

  
  
Pastuh tiap2 sem terus wakil IIM-KL
masa ni main kat MSI-KEDAH kot! aku lupa!

 

  
  
  
  
  
 Dah abesh men netball! continue balik men VOLEYBALL, tak silap ade 2 3 event aku pi main! tapi tuhla.!tak jumpe pixx!yang ade pun, macam xde pixx aku! hahaha..

 

  
 Yang last ni masa kat UIA, UNIKL-BMI punya games! masa ni banyak sangat kenagan! kenangan jatug rollerblade la! adesh..




No comments:

Post a Comment