Wednesday, October 28, 2009

Welcome Back MMU


Nak dikiranya, kemarin dah start kelas, i means senin, 
tapi aku ni saje balik kl lambat, 
saje amek tiket kol 10, hahhahah...
sampai je mmu..
illa dah tidowh..
hmmm, 
sem ni tade la teruk sangat..
kene rajin sket jep..
memandangkan aku nye kelas satu jepp, 
so banyak masa nak wat keje, 
macam ade plan , 
tapi nak kene pk btol2...

niat baru nak naikkan pointer, 
tapi,,
hmmm, dapat ke erk! macam tak yakin, 
tape aku kene usaha lebey!
hahahahahhaa..
mmmu still sama, 
tak beruba, 
busan, padang jarak padang tekukur, 
dan sedikit maju!

4 comments:

  1. bgus r maen byk game..
    design2 baru ko byk tau..
    idea pn bley dpt dr ctu :D

    ReplyDelete
  2. hahhaha.. pandao la ko ni.. saje je,,ggagaga

    ReplyDelete
  3. eh mr. K..
    FCM lecturer yg ckp gtu oke~
    hehe

    ReplyDelete
  4. hahaha.. ye ke..
    lepas ni nak men games jela aku..
    yati ajar akU!
    hahhahaha

    ReplyDelete