Sunday, October 18, 2009

****** tak abesh lagik

to all beloved friends,aku  nak cakap sori.. tak dapat msg hang.. no maxis aku 017-3566093 semalam last luput, so aku dah tak pakai lagik..
aku akan tukar no baru. 

then sesape yang ade no celcom aku..
untuk sementara ni, 
no tuh kene blok! 
so tunggu la dulu okeyh.. sebab no korang dalam simcard celcom..


note:

untuk illa, akak lupa nak salin no illa, sebab semalam akak lupa last no maxis, 
nanti illa kol akak pakai no rumaa okeyh!
cakap no tefon illa..
senang masa register nanti..
akak pun nak kene tanya illa..
tade ternet..

haa satu lagi..heppy besday DIK.. hahhaha..
selamat tahun ni tak kene serang...akak tak leh nak wish


farah nabilla...

weh beb, sent no tuh pakai email okeyh! sebab aku nye hp kong!
please okeyh..


tira :
makcik akak nanti die balik die terus bank in kan kat tira.. tak lama dah die nak balik..


angah:
weh, kalo nak msg no hanif okeyh.. die dah balik kl..ho aku tak leh guna ag..
pastuh kalo hanif tak reply pepaham la,
hp die susaa nak cas..
farid plak..
idah rosakkan.. so kene belik baru.. atau tuka screen..


sesape jela..
kalo nak msg aku bek tak payah dulu weh.
nanti aku belik simcard baru..
aku tgh pokai ag ni...
nanti akan di updatekan no baru okeyh.
sekarang ni, 
sesape yang tau no rumah aku..
kol je pakai no rumaa sampai 26hb je okyyh.
sebab 27 dah ade kat MMU...




daaaaaaaaa semua...

No comments:

Post a Comment