Thursday, October 1, 2009

Selamat Hari Raya - Episode 1

Selamat hari raya kepada semua, 
harap tak terlambat ag..
hmmm..


ni kisah hari raya pertama kat kampung,
tersangat la besh.
tape tade angah.. 
so raya tetap jalan..
hmmmmm


aku hanya nak letak pixx yang sempat die ambek semasa raya jepp.
hahhahaha...





note : 
ni die mak ayah aku..



note : 
ni sesaje amek.. sebab nak tgu smayang raya,
yang laki 3 orang tuh la, scandal sampai bebila..hahahha 



note : 
ni mak aku ngan sepupu aku la..
anas nama die.. 
lasak sangat..

 

note : 
ni die keluarga anas, 
kire makcik aku la..
dorang ni men tema merah...
hish..
macam besh jepp..

 

note : 
ni plak mak su aku!
ayah su plak hemsem pakai kopiah.. 
hahhaha.. tuh anak die 2 orang..
FARMAN & FARIHIN

 

  note : 
ni plak sepupu aku..
aku lupa anak die nama ape..
yang penting 
die dah berjaya ade anak laki skunk..  hikhi..




note : 
hero laki la ni..
This is my cousin..
macam mane nak kawen ngan dorang..
kecik sangat ag ni... 



No comments:

Post a Comment