Friday, October 30, 2009

ADEW KEGEMBIRAAN



untuk kali ni, xcited sangat!dah setel sume, dan aku jugak tade kene repeat paper, ya allah, bersyukur sangat!die telah permudahkan urusan aku, alhamdulilah, 


agak banyak dugaan untuk kali ni, banyak orang yang tulun, xpecially sir MUNA, thanks sangat, i appreciate sangat!before this, i got prob ngan ERU, because error while i try to add subjeck! sudently :

_______________________________________


Sedikit di edit 
MSG ANTARA AKU DENGAN SIR MUNA :


hai sir,
just nak tanya,
kalo advisor tak update Assessment Result kite ,
saya tak leh add subject ke?
macam now, saya nak add DM2..
so error die keluar bende

Retrieving student assessment ..... Error
Error Msg : No assessment from your academic advisor

so kene suruh advisor update dulu ke?

thanks sir, 



 a'a, siapa advisor?  


 mr MOHAMMAD ROZI BIN AMIN, dah lama email die,but nothin happen..


oo camtu
masalah sikit tu, en rozi dah resign
baik cepat2 jumpa ERU, bagitau situation  



hah! sir biar ttol@ yeke.. bile?


tak sure, maybe boleh kot, sebab minggu ni pun pejabat ERU dah tutup 

_______________________________________


hahaha, cuaknya aku, terus kol illa, sebab die ngan aku advisor yang sama, kelam kabut dibuatnya, nak buat cam mane, illa kat luwa, aku  kat bilik, so memang sangat kelam kabut, 


last2 try kol ERU, but when i cal like nothin happen, so naseb masa add tadik adew complain online, so reply balik, den col MR, faizal!..hahhaa.. naseb baik die ok, so setel..


but the best thing in this happen, aku dengan illa sama plak, hahha.. so encek faizal tuh dah detect la, klaka plak..xleh nak gambarkan bile aku berjaya add subjek!


but gembira aku ni simpan sorang la, tade orang yang aku leh kongsi, melainkan kol dan borak ngan angah, cakap sume dah setel sambil aku menangis kegembiraan ..and 


i learn:


1-dont late when  register  the subject, 
 [tak payah nak pk att  sangat okeyh]

2-faster & don't lazy
[jangan nak tangguh sesuatu bende sebab kite tak thu ape nak jadik depan kite ]


3-family 1st
[ape khabar gembira actually family patot tahu dulu, sebab dorang sangat appreciate ngan kite bukan kawan atau gF, mahupun bf]



that all




No comments:

Post a Comment