Sunday, September 13, 2009

saya tak suka sms

saya tak suka sms, 
dalam hidup ni sms leh menyusahkan orang..
aku benci gile.
sms ni serabai..suxx.. babi..
SMS (SISTEM PESANAN RINGKAS)
sebab terlalu ringkas la leh jadik gaduh..
sebab type sket2...
leh jadik salah paham.
susaa sangat ke nak kol..
tak kan nak kene ikot mood..
nak kene ikot keadaan..
 nak kene ikut situasi..
aku dah penat ngan sms..
dah lama sms..
sampai tangan aku penat..
pastuh kalo sms
duk ulang ayat sama.
busan gile babeng..
nape la sms ni wujud,,
akku tak suka seh..
benci sms..
lebey2 kalo pekara penting nak kene sms
pastuh tanya banyak kali sebab tak paham
kan kol je senang..
sebab sms jugak akan lupa..
yela.
.sampai bile  nak simpan sume msg sms
nak tak nak..
kene delete..
satu hari nanti sume lupa..
tuh la.. bonggok nye sms..
 

No comments:

Post a Comment