Wednesday, September 9, 2009

menyampah

wah aku dah setel satu esemen!
adush gile busan duk biliK!
kalo kat umah leh buat memacam!
aku nak balik..
actually, barang aku dah banyak angkut rumah!
ikotkan plan, ujung taun ni nak duk KL..
tuh pun sebab nak keje!
kat sini susaa sket nak keje!
pape pun, skunk aku leh tumpukan sepenunya pada Dm..
insyaallah siap!..
jeles aku tgk orang duk kuwa! dalam hati allah je tau.
terasa nak kuwa macam tuh!
dijemput , then anta balik kat sini..
mayb tuh sume angan2 aku yang tak patut aku harapkan..
bodonya aku.. aduhai.
banyak bende nak pk.. 
gelagat tuh jugak yang aku nak..
hmmmm..
skunk ni.. keje banyak la jugal.
tapi takdela bz sangat...
aku bukan tak leh pi mitim..
tapi aku terasa.. 
terasa sangat..
ntah susaa nak cakap..
bukan bole sms, bole kol..
ni sume emosi aku..
aku agak tensen skunk..
sori sangat to my MMUWC..
aku bukan tak nak pi mitim.
tapi ade banyak sebab..
expecially untuk bear ngan reena..
harini aku tak rasa lapa langsung pun..hahhaha (oppsss, kantoi)
sempat aku kemas barang2
illa pun dah sound..
"macam banyak je lagi barang akak"
memang la.. tuh pun aku dah angkut 2 beng beso last week!
naseb balik ngan bas...
mgu depan balik ngan flight..
so cam mane..
memang aku dah bajet la..
hahhahahaha..
hmmmm...

papepun skunk aku ni..
tak stabil.
tensen ngan esemen..
hidup kat KL ni kosong..
langsung tade bende yang bernilai kecuali ilmu..

No comments:

Post a Comment