Sunday, August 16, 2009

setle

harini aku rasa semua bende yang aku tanggung selama ni, lepas! mau tak! lepas je ptptn masuk. tanpa berlengah! aku baya sume utang kawan2 aku!

"To kawan-kawan,

sorry sangat bayar duit korang lambat! pape pun thanks sebab kasik aku pimjam!"

16 August 2009

harini pagi2 dah kuwa ngan my bf! paksa suh pi lowyat! padahal aku tau! die memang tak nak pi! agaknya awek punya pasal! die ikot jela! so aku pun okeyhla.
harini jugak, aku janji ngan ila + tira + carul! nak banje dorang! yela.. mayb ni jela time aku leh kuwa! lepas ni nak fokus...

hmmmm, dan satu lagi! aku akan kerap balik kampung! skunk tiket flight dah muraa! so ape lagik kan! aku belik je banyak! gile jugak!

berbalik pada cite harini, kuwa ngan adik2 ipar(insyaallah), sesuatu yang keluar dari ape yang aku plan! tapi nak wat cam mane! aku ikot jela! not bad la... tgk G.I.Joe! cite ni memang lama aku nak tgk!

siap janji ngan bf aku! tgk sama2! tapi aku dah tertengok kat CT! hahahha.. al maklumla! tak tahan! tapi aku tgk kat CT pun 1/2, sbb kalo aku tgk kat katil, memang tidowh jawabnya!
so tadik tgk den pi makan, masa nak tgu ila sume datang amek! aku pi duk umaa die! harini aku penat sangat! aku tak tau la..! memang tade mood! stress jep!

Pixx yang membuatkan aku akan ingat sampai bile2! hahaha....


masa ni sebelum masuk rex box!
kiteorang melantak sushi!
yang plak aku baru blik!
Ade cantik ka! hahahhahahha

ni muka2 orang yang bajet cute! hahahhahah

hahahhah! susaa nak cakap! adik2 ni sume comel2.. termasuk la aku sdiri! hhahhahaha


berbalik kepada cerita asal!...
haih! manusia.. biasala.. mesti ade prob! hhahhaha..

pape pun aku dah banje illa + tira + carul yerp! jangan nak suh banje lagik! akak dah nak bangkrap n i! hhahahhaha...thanks korang! aku balik subuh lagi harini...

hmmm, rasanya tuh jela! sem ni, tak leh nak shopin sangat@! sebab duit sume wat bayo utang je! hish.. kalo tak bayar.. kan banyak balik duit aku!



p/s : kepada sesiapa yang utang aku! bile nak bayar wei....

No comments:

Post a Comment