Saturday, August 22, 2009

Puasa

salam..
harini 1st puasa taun ni! hahahha...
aku dah ade nawaitu baru!..
aku ingat nak habeskan 30hari dengan tanpa ganti!.
tapi.. aku rasa tuh sume tak mungkin!
sebab sebagai seorang pempuan, nak tak nak pun.. kene tinggal jugak! hahahhaha..siot..
hmmm!

aku dah belik tiket flight, tuh pun 15hb! awal satu hari dari illa, ni sume gara2 tiket dah abesh la!adush, smalam.. lepas aku jumpe dentis!
aku ingat nak pi tgj lecturer aku!
die masuk hospitak sebab h1n1!

rupanya2! orang luwa tak leh masuk! so aku pun balik la..menapak ke kl sentral! then carik tiket.
tiket sume abesh!
hish tak paham aku.. hahhaha...
nak tak nak aku belik tiket flight la..
yang comfirm tak abesh!
hahhahahah...
so akhirnya aku balik jugak...

yeha!...
so kepada my friends!
Selamat Berpuasa ye kawan,

No comments:

Post a Comment