Wednesday, August 26, 2009

my wish

sempena dengan tarikh esok! aku ade 24 wish : banyak gile!
hahhaha, tapi la.. jarang2, bukan selalu buat!
sekali setahun jep!.. pape pun.. aku bahagia sangat harini..


24
DUA puluh EMPAT

alhamdulillah, panjang lagik umur aku..

note: termakbul

aku doakan kebahagian mak ayah aku dunia akhirat..

note: selalu mendoakan kesejahteraan mereka.

aku nak belik menatang kat bawah ni :





aku nak kurus macam paris hilton..

aku nak cantik macam agnes.. hahhhaha

harap adik2 aku bahagia di samping mak ngan ayah aku..

note: selalu mendoakan kesejahteraan mereka.

aku nak habeskan secepat mungking degree kat mmu ikot tempoh,

aku nak keje, den nak jaga mak ayah aku..

aku nak semua orang yang aku sayang bahagia.

nak bagi mak kerusi urut OSIM, hahahhaha, kesian mak, selalu sakit lutut,

nak bawak mak, ayah, ngan adik2 datang bile aku konvo.

nak sangat Buncit datang MMu, lawat aku kat sini tanpa pengetahun aku..

nak jalan2 ngan buncit kat Putrajaya..dan die selalu datang sini,

nak ade bende ni, wajib:




aku nak pi bercuti satu malaysia, sebelum keje

aku jugak nak pi luwa negara, nak duk jepun..

aku nak sambung master,tapi partime, sebab nak keje,

aku nak sume esemen aku siap..

aku tak nak repeat subject DM...

aku nak cat bilik aku ngan angah nanti, kami nak deco bilik kami

aku nak buncit lagik SAYANG *100000000000 kat aku,

aku nak cakap ,"i love u T****"

note: termakbul

aku nak balik kampung jepp, tak bes duk mmu, lagik serabut...

note:aku dah booking sume tiket balik kampung! hampir termakbul

last, aku nak aku bahagia dunia akhirat, cantik, sopan santun dan patuh pada orang tuaku serta menghabeskan pengajian sebaik saje masuk 2010 dan berhajat nak KAWEN (gatal nye)hahhahaha....





doakan aku dan insyaallah aku akan buat terbaik untuk masa depan aku! aku nak berjaya dalam sumea yang aku buat! thanks sangat kat mak ayah!sebab jaga aku selama ni, dah tiba masa aku jaga mak ngan ayahh plak, i love u mak ayah!

2 comments: