Saturday, August 1, 2009

kene tag lagik ni...

Sila jawab soalan-soalan ini dalam Bahasa Melayu sahaja.

1.Siapa anda :
saya nuraini binti mohd ghani!

2.Saya sedang mendengar :
lagu miley-hoedown. throwdown....

3.Mungkin saya patut :
bunuh orang

4.Saya suka :
rumaa saya di kampung! hahhaahaha..

5.Sahabat-sahabat baik saya:
ade ke?

6.Saya tak paham :
kenapa kene bersahabat baik...

7.Saya kehilangan :
xde kot!! kene hilangkan ade lagik la...

8.Ramai yang berkata :
aini ni kawen lambat! hahahhaha

9.Makna nama saya :
cahaya mataku

10.Cinta itu adalah :
sayang....

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
ntah! buatjela keje sdiri, malas nak pk...

12.Saya akan cuba :
cuba untuk tidak rasa menyesal! perjalanan harus diteruskan...

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
sampai bila2//

14.Telefon bimbit saya :
nak kene belik baru! saya ade berkenan hp kat lowyat.. hege dia 4000..

15.Bila saya terjaga dari tidur :
saya malas nak kene mandi, den kene pi kelas...haih...

16.Saya paling meluat apabila :
orang yang tak tepati janji + masa, paling menyampah jika sampai berbulan2 pospone! bonggok namanya!...

17.Pesta/Parti adalah :
untuk kesyukuran

18.Haiwan paling comel yang saya pernah temui ialah :
itik

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
bile dah keje, tak kira la umur bape pun! 40 ke, 50ke...

20.Hari ini :
saya turun rowing ngan yani + emi! nak men double.. tensen duk mmu ni... leh gile...

21.Malam ini saya akan :
tgk cite...

22.Esok pula saya akan :
siap sedia barang untuk balik kelantan..

23.Saya betul-betul inginkan :
hari bersama keluarga saya! itu lebey sempurna

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
hish! lambatnye nak balik...

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
xnak dua2..

26.Makanan Barat atau Jepun :
sume nak..

27.Bilik yang terang atau gelap :
bilik macam umaa aku.. pakai lampu kolor meraa...

28.Makanan segera adalah :
bagus kalo tgh tade duit... kurang2 kenyang..

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang? :
huhu

30.Siapa yang anda mahu Tag? :
tak mao tag sesape...

No comments:

Post a Comment