Tuesday, August 18, 2009

busan hidup kat mmu!

aku dah start menyampah dan mula pk memacam untuk kuwa dari MMU, buhsan la.. aku nak keje! busan ngan esemen yang berlambak! then aku nak praktikal cepat!

hish! ayah cepatla masukkan ternet kat umaa! aini tak saba ni!
hmmm, tapi ade yang aku paling tak sabar!
iaitu tgu angah balik kampung!
aku ngan dia nak spen tima sesama, cat bilik!
aku dah ade idea! al-maklumla..
aku ni dah mula busan ngan kolor bilik!...

malam ni , aku ingat nak wat esemen! tapi aku dah bantai tidowh dekat satu hari!
mau tak! buhsan dowh! sume dah seteL!
hutang kawan2 dah setel..
skunk tgl hutang ngan angah ngan adiK!
hahahahaha
harap2 leh sabar sket okeyh!
along bayp cepat ni...
nanti nak keje!
hahhahaha..

aku nak celeb besday kat umaa ingat nya!
tapi memang tak la..
hope orang yang aku paling sayang buat kejutan!
hmmm, hadiah..
aku tak harap pun aku dapat hadiah!
lagipun aku dah tua!
hahahaha..
pape pun...
meh layan lagu kat atas...

No comments:

Post a Comment