Tuesday, May 12, 2009

presentation yang paling lama

harini aku last present untuk sem ni, DM, subjek yang penting bagi aku,
tapi 2 3 hari sebelum present, pc aku rosak, so aku kene wat balik semula, start kemarin, perh.. sume setel.. button tetiba prob, agaknya nak cepat.. aku lupa tentang banyak bende, kita macam susaa aku nak present gaks..

bangun pagi, pi jumpe Mr.alex. naseb die tolong.. wah, thanks sangat...
keje aku tade la gempak mane pun, biasa la.. last minute.. sebelum ni, pc tak penah rosak, kali ni memang dugaan ar, yang paling teruk dalam hidup aku! perh memang pedih ar..


ini hanyalah bahagian dalam, tapi tuh la.. takdela gempak mane pun.. huhuhu.. biasa2 gile babeng

lepas je present bende ni, memang lama seh kene soal ngan lec, bertubi2.. nak mati aku rasa.. dah macam2 aku tipu mereka.. hahaha..nak idop seh, tak penah present paling lama dalam hidup aku, waaa.. skunk ni aku dah aman, tgl satu jela lagik.. hikhik..

No comments:

Post a Comment