Sunday, May 3, 2009

Multimedia Authoring II

Terasa senang hati ini bile multimedia authoring siap harini, happy ke? yup.. sebab aku dah siapkan REPORT + COVER DVD untuk subject ni,

dengan xcited aku pun ok SKYPE then kasik exe folder kat MR. BUNCIT, so dengan harapan die tertarik dan memuji hasil kerjaku, tapi tepat pukul 3.28pm ( masa tuh aku baru tidowh 15min), tetiba dapat msg :

"cam mane mok ( gelaran untuk orang tertentu buat),x elok pun, bukan ape! ada small mistake yang kene btolkan "

peh mata aku terus terbukak luas, salah ape la kali ni.. lalu no didail den die cakap la my mistake, awal2 dah salah.. hish.. banyak bende yang die dapat detect..
ape la punya mata, sampai bole tembus mata kasar biasa..

aku pun adjust, naseb senang! tapi nak wat balik tuh yang malas, sebab hati dah excited siap, hahhahahha.. pape pun Mr. buncit ( i love u so much) so tulun ajar sket2, den tulun illa aka my rumet, saya berterima kasih sangat..

aku nye FINAL PROJECT is "INTERACTIVE E-RESUME"-promote diri nampak! hahhaha...

ni ialah my flash actualy, nanti diupload kemuadian.


ini adalah cover dvd untuk subject ni! harap2 markah pun tgi,hish..


note : terima kasih mr.buncit, sebab anda tulun my rumet! kalo tak.. sampai esok la saya denga lagu YUNA - DAN SEBERNARNYA, lebey 1000x (mau aku mati tak sempat mengucap)hahhahaha..

8 comments:

  1. saya sangat happy untuk mgu ni... tapi ade lagik satu presentation RABU ni..

    ReplyDelete
  2. perli aku la yani tuh.. sepak kan..
    weh bile la dapat jumpa kawan2 aku ni...

    ReplyDelete
  3. lorh,aku puji sket punye iklas ko kata perli..ermm..

    tggu ko kawen la bru ko leh jumpa kwn2 ko..hehe

    ReplyDelete
  4. ok, kite tukar lagu plak..
    kite dgr lagu rabbani ok?
    ke lagu selimut putih?

    manelg best..:P

    ReplyDelete
  5. yanie:

    aku kawen, hish tak kan perigi nak carik timba, pelik la kot.. aku simpan la kot, ade jodoh aku.. kawen la satu hari..

    kawan2 kelas kite masa dip ramai yang dah kawen, kalo list.. memang penuh aku nye komen, hahahhaa...

    illa:

    tabes! akak nak lagu jamie gak. lagu die besh.. penuh makna..

    ReplyDelete
  6. akak pnye authoring td lawa... =)
    *jeles jeles*

    ReplyDelete
  7. cesh akak plak, mane ade tua! muda lagik ni.. watcha!

    ReplyDelete