Sunday, April 19, 2009

aku mau kerja, kerja, kerja

hanya ade 2 3 mgu lagik sebelum final, tapi aku ni.. jiwa tak tenteram je.. hikhik.. esemen..hmmm, banyak! ade 4 subject ag!itupun aku dah start sket2 la, peh, penink sial.. skunk lam kepala hanya duk pk rumaa je, bile la nak balik kan.. angah dah deka exam, bulan 5 ni, die dah balik kelantan, tiket flight pun dah belik, aku satu haram tak belik lagi, aku niat mgu ni,aku nak siapkan keje sket2, duk mmu la nampaknya, hikhik..

Design Process for Digital Media:

kene wat flash, idea dah ade..tapi MUNA ni banyak plak nak kene consult, al maklumlah, nama pun lecturer cerewet, aku pun tak paham daa, dah macam banyak nak kene consult, sume la tuh, harapan harini nak wat esemen ni la.

Multimedia Authoring :

Yang ni pun sama, nak kene wat flash gak, aku dah tak sabar nak abeshkan beta III, sem depan dah masuk gamma I dah, perh! harap Sir Bad la, macam besh sket kan.hikhik..yang ni lagik la..tiap2 mgu nak kene hanta..serupa je sume..

Painting :

Yang ni, ntah bile aku nak start..hhahaha. mayb esok kot, almaklumlah, men cat2 ni nak kene amek masa kan..hahhahaha.. insyaallah, sume siap awal..

MPM :

subject ni, by group. alhamdulilah smalam, dah slamat shooting, then skunk ni, editing sahaja yang perlu buat sume, keje aku.. hmm ade sket ag, finalize the storyboard... gamba dah ade, hanya nak kene lukis je sket ag..hikhikhik...

No comments:

Post a Comment