Tuesday, April 7, 2009

Money Marathon II

hish..tensen aku harini, macam2 nak kene pakai duwet...semua subject nak kene duwet..naseb la aku amek 4 subjet je..tapi 4 tuh pun, dah penink gile..final dah nak dekat dah..macam2 tak wat lagik..palingaku takot hari jumaat, sebab subject printing, wala wei, memang cuak gak la.
hish..sume la nak pakai duwet, dah macam air dah duwet tuh, kalo ko ni aku leh ikat kat batang pokok kan bes..tak yah ko lari jauh2 wahai duit:

Sem ni nye subject :
MPM - seperti yang sedia maklum, subject ni memang nak pakai banyak duit, sebab nak kene kuwa shoot, event pun die nye tempat mmu je, tapi kos nak amek kamera tuh, macam jauh gile,

PAINTING - ni subject yang aku takot, nak kene pakai banyak duwet, nak belik kanvas yang beso tuh dah bape hengget, ngan cat lagik..ade yang beratus2 abesh..comfirm ni.. mane nak amek duit banyak2..

DM - yang ni naseb la takde pakai duit sangat, tapi nak kene pakai tenaga, sebab banyak abesh kat depan pc, bukan senang nak wta web pakai flash..waaaaaaa! makin strees bile nak masuk gamma.

MULTIMEDIA AUTHORING - yang ni pun sama, nak kene pakai tenaga, nak wat interactive multimedia..proposal dah anta, kalo kene reject tuh, mampus.. aku memang sumpah alex tuh tak leh mengajar dah lepas ni..hahahha ..jahat aku ni..


wah tuh baru subject, aku punya fees sem ni pun baru seribu je baya..hostel lom baya lagik..hish skunk ni ade yang puasa sebulan tak benti..waaaaa...sdey la sem ni..
oh ptptn, skunk ni kami btol2 memerlukan pertolongan ko, cepatlah masuk ke akaun aku skunk...waaaaaaaaaaaa

2 comments:

  1. huhu! tu ah. bila agaknye ptptn masuk eh? bulan 8 ek?? nxt sem aa kan! menci tau! haha!

    ReplyDelete
  2. hahahah..wah lamanyna.. harap2 bulan 5 ni..hahahaha.besh sket..

    ReplyDelete