Sunday, February 22, 2009

sudah..

pagi ni aku bajet nak bangun kol 12.30(hahahhaa MELODI),
smalam aku tidowh lambat..
menyiapkan website SRC.harini dak2 dari UTP skudai datang sini..
so kami kene siapkan ape yang patot.
aku start kol 12(after je abesh cite AYAM GORENG COMEL),
kol 4 baru sudah..tuh pun duk borak2 ngan ngumpat ngan illa..
masing2 nak enjoykan diri.
hahahha..aku tau skunk sume tgh serabut...

tapi..

aku terbangun awal..
kol 8.30 dah bangun..waa..
tensen aku.
penat duk pejam mata..
tapi tak moo..
so dah terlanjur bukak mata..
aku bangun jewla..hikhikhik..
harini nak wat pproposal plan kami ke dalam water sport club,
then nak wat proposal untuk RMEC..
mgu depan dah start bz..
aku ni keras tau(tapi leh join festival tari)hhahahaha..
pastuh ade satu interview untuk skolaa MMu Langkawi..
hmm, tuh jela kot...
layan "thinking of u"

No comments:

Post a Comment