Sunday, February 15, 2009

Pesta Air Putrajaya (Hari wilayah)

peh..penat aku harini, kol 2 tadik..yati amek aku,
die suh aku join xplore race..
men kat KTP(sesape watersport club, dorang tahu)
then..penat kot..lari..hahhahaha..aku pun dah lama tak join ni sebernarnya..
harini je.
tuh pun yati mintak tolong..hikhik(lagipun aku lama tak mende ni)
besh la....

starting xplore race 3pm:

1) Kami kene makan pisang sebanyak 6 biji
2) Kami kene carik toilet( jawab soklan dimana majles pelancaran hari wilayah)
3) Kene wat teh tarik, then kasik orang tuh minum..(ntah pape)
4) Kene carik bendera putajaya sebanyak 3
5) Kene carik sambungan ayat
6) Carik tema hari wilayah
7) Kene buat Anduh
8) Carik nama isteri presiden perbadanan putrajaya
9) Yang ni mayb pasal waterski world cup( aku tak sure la, lupa)
10) yang ni aku kene nek kayak ngan aiman..then amek bendera..

setel la 10 checkpoint(kami dapat no 3)hahahhaa..
dapatlah duwett sket..tambah duit la bulan ni..jimat makan aku..

p/s: thank untuk yati, sebab ajak aku..thank jugak untuk aiman, sebab sudi join kami..hikhikhi..pape pun besh la..




itu ialah am, bf kawan yati, then kawan yati (sory aku lupa plak nama), then aku..ni after kami terima duwett, hikhik..kami bergamba sat, dna bergurau senda!


Aku , am dan aiman..hikhik..kami ni pun sama, gile bergamba! hahahha..am group die menang...dapat lebet sket dari kite orang!hahahaha..so ak utgh bodek die..


ni kat atas pentas, kami tgh bergamba, menang la katekan(menang la sangat)hahahhaha..pape pun thank untuk mama yati..


Farhana(adik yati), yati dan aku..semasa menunggu untuk amek hadiah! hahahahha.
ntah pape kan..

No comments:

Post a Comment