Tuesday, February 10, 2009

money marathon - Episode 1

hihi..peh aku baru balik dari kl,gile penat,
harini cam nyampah je tgu bas!sume cam lambat, dari kl sampai la cyberjaya..
smalam pi tidowh taman melawati, menetap sana..
naseb baik miss edot amek aku..
mgu ni gile abesh banyak duit..
nak kene belik barang painting lagik.
mak ai..even pi kelas pun kene bawak kanvas..
hish..memang lecturer nak abeshkan duit aku..
smalam aku pi taman melawati..pi belik barang2 art..

acrylic color : rm 7.90 * 5
Canvas A1 : rm 30.00
canvas A2 : rm 17.00
Brush : rm 20.00

Total : rm++100.00

so ape lagik,resit diambil dan disimpan, untuk aku kasik balik kat bapak aku,
tuh sume kene kelim balik...
hahahhaha..
tak leh blah..
pape pun, dekat2 nak exam nanti..ade lagik nak kene belik..hikhik..

att : aku kene diet, sebab duit aku ade spuloh hengget agik..waaa.. nak duit..dah miskin ni.

No comments:

Post a Comment