Thursday, January 8, 2009

sms from "ABANG"

Sangat tersentak bile mendapat msg dari adik lelaki, ntah dari mane die tahu aku exam esok :D, pape pun..thanks abang

08.07pm - SELAMAT MENEMPUH EXAM,DO THE BEST, DEMI FAMILY, KAMPUNG.harumkan nama keluarga okeyh.Kerana hanya ko Mc long yang mampu mengubah segalanya,Kami disini mendoakan agar ko berjaya, Baca jugak yassin okeyh..Pergi dengan satu harapan, pulang dengan 1000 kejayaan.Jadi majulan untuk negara.Assalamualaikum..

08.10pm - Insyaallah abang, aku cuba..hihi.. tapi exam aku petang..hurm.. macam nak pi berperang plak rasanya, aku nak pi palestin la..bunuh israel..hikhik..

08.12pm - ALLAHUAKHBAR,Teruskan berjuang, We all di sini miss u :D


08.14pm - Insyaallah abang,aku usaha ni :D

08.16pm - Okeyh, sorry kacau ko, study la leklok ye mc long.

No comments:

Post a Comment