Tuesday, January 13, 2009

berbelah bagi

4.30pm :
harini, hari yang agak tenang kot!
awal gile aku bangun then, kemas bilik, ilangkan busan,
then kontinue tidoe!
after tidowh je! ajak reena pi makan!
borak2..
banyak nak bergosip!hahahh!!besh pape pun reena, thank cup cake awak..
tapi harini siyes aku tade mood, banyak bende nak kene pk!
huarghh!!


untuk kawanku!(mybest fren)
hihi..
awak sabar la yer!
ade sebab nape jadik gini,
awak doa jela banyak2..
untuk ape yang orang buat kat kite,
allah akan balas balik, satu hari nanti..
malah lagi berdouble2..
orang yang sakitkan hati kite..
orang yang cuba uji kite dengan macam2 alasan,
satu hari nanti die akan dapat lagi teruk lebey darik kite..
hahahha..pape pun, kite doakan awak!
semoga slalu bahagia okeyh..


6.39pm :
busan ke aku harini, hurm..
ntahla..sakit hati pun ade!
suma la..
tak abesh2 ngan dugaan,
manusia,
kalo tade masalah bukan manusia namanya!
orang yang carik masalah agaknya ( tidak mempunyai perasaan yang normal) abnormal..
wah, saba je la..
masa depan aku, still ag kosong,
tak tahu ape nak jadik,
dan tak tahu berapa banyak masalah akan datang!
yang penting segala yang terjadi 2 tahun lepas!aku tak moo ingat dah!.
start balik ngan hidop baru..
cuba untuk jadik yang terbaik..
itu je!
kalo nak ikotkan masalah! sampai bile2 pun tak kan selesai!
so kene terima seadanya!




Last msg : "terasa nak mencarut!..babibabibabibabibabibabibabi, nak pi bunuh orang pun ade! kalo la manusia leh bunuh orang!! hahahah.. peh.. memang dah ade lam list dah ar!

No comments:

Post a Comment