Thursday, December 11, 2008

muntah.

Sabtu november,6

hahah!!lame dah tak update blog..kalo bole hari2 aku nak update blog, tapi hari sabtu after aku update blog "nape abang", aku xcident..
gile ni! btol2 depan masjid..naseb umur aku panjang ag, mane tak nya! moto atas badan aku, then plak, kereta myV pakcik tuh duk atas kepala aku..Lebey kurang kepala aku bawah kete tuh la..
naseb pakcik tuh tuh bawak 40km/j, kalo tak..comfirm aku arwah dah!

nak dijadikan cerita, aku ni bawak moto laju!70km/j.. sebab masa tuh hujan lebat, aku takot basah aku, jadik pecutlah, pakcik tuh plak nak masuk kiri, tak bagi signal, ape lagi..

deeeboooomm, peh, tak ramai plak orang tgk la, dah macam artis plak, naseb baik tade press sume!! aku tak tahu la..agaknya luck aku! kaki kanan je luka sebab moto hempap aku! then brek moto aku jewla yang teruk, dalam hati risau dah, tak tau nak cakap ape kat mak, sampai harini aku diam jew! raya haji harituh aku dah mintak maaf ngan mak..hihi.."ampunkan anakmu ini ye mak"

Rabu November,10

smalam plak, aku balik KL, naik bas di Langgar(nama tempat), ikotkan kol 9am, tapi kol 11 baru adew! naseb bapak aku tak teman, kalo tak, mau bising..
smalam sampai lambat kat putrajaya, dekat 12jam aku naik bas, mau aku tak muntah, loya sume..
penink kot,

dah la patot adew pakcik cab tgu aku kat p9, skali die pi kl, punya banggang tahap gile!dah la aku duk muntah jew! naseb la adew cab len, tuh pun sejam lepas tgu!peh trlepas MGA, dalam kepala hanya nak siapkan keje je! banyak sangat, peh..memang tak tahan ar!

jeles tgk orang2 naik bas, sume adew teman, hahaha..aku sorang2.. hish, bile aku nak bahagia ni! sama mcam rumet aku kot!(hahahah) jeles2..


No comments:

Post a Comment