Tuesday, December 23, 2008

Kali ini saya ditagged oleh Liyana naznim.

Kali ini saya ditagged oleh Liyana naznim.
Syarat dan peraturan:

1. Apabila telah terpilih dengan malangnya, silalah menulis 16 perkara paling rawak sama ada tentang fakta, perangai tak senonoh ataupun hala tuju hidup anda.
2. Silalah hasut 16 orang lain untuk melakukan perkara ini.
3. Sila tanda manusia yang telah menanda anda di peringkat awal.
4. Ketahuilah, jika anda terpilih ia adalah kerana anda juga manusia biasa yang perlukan perhatian dan kasih sayang yang secukupnya ketika bayi.


________________________________________________

1.meja komputer sangat bersepah, penuh dengan segala bende, milano, femes amos nye!! sume la..
2.2 hari ini saya tidowh kol 4am, sampai mata saya lebam macam panda.
3.Saya sangat bz, sampai kan saya mandi 2x je satu hari..
4.saya curi ubat gg illa(sensodyne)
5.awak tau tak,untuk mgu ni..saya tak penah makan berbayar..hari2 adew oranng banjew,
6.Saya minum air 4liter kemarin, maklumla..saya nak ****
7.Saya ni makan banyak, tak heran la saya gemok ( sebab saya pakai pizza 8 slice)
8.tempat tidowh saya, dah seminggu tak kemas..tak sempat..kadang2 bangun pun ngigau lagi(siap mimpi cik bad datang bilik mintak esemen)
9.kol 1.30 tadik saya tidowh tak bukak tudung, sampai la kol 3, penat sangat la..
10.Saya terlebey rajin, sebab saya dah siap 80%(final sub) untuk subject DM, new media tech n media aesthetic.
11.harini saya pi alamanda(untuk kali ke3) dalam masa 3 bulan.
12.smalam saya pi bind keje DM, haa..yana jangan terkejut(saya telah siapkan cover DVD lagi)
13.Baju saya dah 3 hari kat ampaian..esok masuk la 4 hari kat tali tuh..hahaha.
14.aku dah denga 200x lagu Situasi (Bunkface) untuk harini.
15.yang besh(Stokin aku pi nuang) smalam baru basuh..hahaha..kalo tak..duk je lam baldi kat bilik air
16.paling besh kan..mgu ni..aku murah rezeki,amin dan sdey sket bile ibu kuku kaki aku..2 2 tercabuttttttt..waaaaaaaaaa :((


---------------------------------------------------

2 comments:

  1. wah sy pong ditagged..huhuhu,pe ek nak merepek? no idea la..;)

    ReplyDelete
  2. whoaahhhh tok aci!
    siap bind DM doh dio.. lajuu teh...

    tunggu oghe gak etep..ish ish ishh

    ReplyDelete