Friday, December 5, 2008

gile + banggang = lenggang

harini aku tensen nak mampus, kawan2 yang suka nyakitkan hati aku,
weh tolong la..aku dah busan ngan ko! menyampah sangat,
tak kan ko tak paham2..
perangai teruk gile..
dah lama aku saba,
tunggu masa aku nak meletup je..
aku dah menyampah,meluat ngan muka,
tak jumpe ko lagi bagus,
adew je ko, aku sakit hati.
banggang btol, nape ko tade otak nak paham,nape ko tak seda ko tuh sungguh teruk.aku dah tak tahu cam mane nak sedarkan ko, kalo ko terasa bile naca blog ni..
patot ko ubaa sikap ko yang banyak menyusahkan aku.
banggang

2 comments:

  1. lek lek..jgn gtue..:D
    just ignore kan je..jgn menyushkan dr kite tok pk pasal org cmtue..anggp je parasit sebegtue xwujud...eh..bleh ke???ala..bleh2 kan aje la..pape pon sabar yea..;)

    ReplyDelete
  2. thanks mek!hahha,tula..
    kadang2 kawan yanh kite sangka baik..
    tak guna..adush..

    ReplyDelete